Disseny editorial
Disseny d'un desplegable informatiu per una exposició de fotografia
Per aquest projecte, en el qual hem hagut de crear un tríptic, he triat el tema d’una exposició de fotografia, en concret la obra de Joan Martí, un reconegut fotògraf valencià del segle XIX. He centrat el tema de l’exposició en les fotografies que va fer de l’antiga ciutat de Barcelona.
Per aquest projecte, en el qual hem hagut de crear un tríptic, he triat el tema d’una exposició de fotografia, en concret la obra de Joan Martí, un reconegut fotògraf valencià del segle XIX. He centrat el tema de l’exposició en les fotografies que va fer de l’antiga ciutat de Barcelona.
És una exposició dirigida a tots els públics, que pretén satisfer la curiositat d’aquells qui no
van viure en aquella època i per rememorar la figura de l’autor i la pròpia ciutat.
A nivell formal, m’he basat en una retícula senzilla composada per una simple quadrícula. Quant als colors, he triat el negre i un rosa intens per donar-hi un toc d’originalitat i alegria, sense despistar el lector, i per la temàtica en qüestió he triat un to càlid. També, he jugat una mica amb els conceptes color “positiu” i “negatiu”. Quant a les tipografies, n’he triat dues de pal sec (en majúscules i minúscules) per donar un to desenfadat i modern, i a la vegada senzill.
A nivell compositiu, he superposat fotografia, elements decoratius pictòrics (les rodones roses) juntament amb les tipografies per afegir el caràcter artístic.
En algunes parts, no he volgut saturar molt el color per no convertir-lo en un element distractiu.
He doblegat el DIN A3 per la meitat dues vegades, de manera que la informació em quadrés amb la composició de cada espai doblegat.
A nivell formal, m’he basat en una retícula senzilla composada per una simple quadrícula. Quant als colors, he triat el negre i un rosa intens per donar-hi un toc d’originalitat i alegria, sense despistar el lector, i per la temàtica en qüestió he triat un to càlid. També, he jugat una mica amb els conceptes color “positiu” i “negatiu”. Quant a les tipografies, n’he triat dues de pal sec (en majúscules i minúscules) per donar un to desenfadat i modern, i a la vegada senzill.
A nivell compositiu, he superposat fotografia, elements decoratius pictòrics (les rodones roses) juntament amb les tipografies per afegir el caràcter artístic.
En algunes parts, no he volgut saturar molt el color per no convertir-lo en un element distractiu.
He doblegat el DIN A3 per la meitat dues vegades, de manera que la informació em quadrés amb la composició de cada espai doblegat.